Головна » 2020 » Лютий » 14 » Навчати –означає подвійно вчитися.
14:02
Навчати –означає подвійно вчитися.

STEM-освіта зараз фактично в усіх на вустах. STEM символізує початок нової епохи та відмову від застарілої предметної системи на користь інтегрованого навчання. А саме такий підхід на 100% відповідає компетентнісній концепції Нової української школи.

В рамках методичного тижня, з 04 по 14 лютого, в Ніжинському навчально-виховному комплексі №16 «Престиж» цікаво та нетрадиційно був проведений методичний марафон на тему «STEM-освіта – втілення майбутнього». Щодня вчителі-предметники ділились досвідом щодо впровадження елементів STEM- освіти на своїх уроках: «Дослідницькі методики навчання у початковій школі», «Реалізація STEM-підходів на уроках математики в основній школі», «Інтегровані уроки з елементами STEM-освіти», «Світ STEM-професій - міст між освітою та кар`єрою» та багато інших тем були запропоновані для обговорення.

Останніми в марафоні були вчителі біології, географії, історії та хімії. До уваги колег вони запропонували два стем-проекти: «Ніжин – знайомий і невідомий» та «Тип Членистоногі. Бджола медоносна». Робота в команді, інтегроване навчання, розвиток критичного мислення, підвищення інтересу до технічних дисциплін, інноваційність – саме так можна охарактеризовати всі п'ять днів марафону. Було класно, практично, атмосферно.

Отже, якщо одне з основних завдань сучасної освіти є створення умов для всебічного розвитку школярів з урахуванням можливостей кожного, то STEM-освіта – це ідеальний варіант!

Заступник директора НВК №16 «Престиж» Солдатенко Т.І.

 


 

Переглядів: 283 | Додав: torya | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar