Формувальне оцінювання

 

Formuvalne ocin from Viktoria Mikolaenko

Критерії оцінювання навчальних предметів.

1-4 класи

Оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу (НУШ)

Оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу (НУШ)

Оцінювання навчальних досягнень учнів 3-4 класів (НУШ) (методичні рекомендації)

Оцінювання навчальних досягнень учнів 3-4 класів (НУШ) (додаток 1)

Оцінювання навчальних досягнень учнів 3-4 класів (НУШ) (свідоцтво досягнень)

Оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класу

5-11 класи

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з української мови та української літератури

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з іноземних мов

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів із зарубіжної літератури

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з історії та основ правознавства

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з мистецтва

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з математики

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів  з біології

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів  з географії

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів  з фізики

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії

Критерії оцінювання лабораторних робіт з фізики або фізичного практикуму

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів  з хімії

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з інформатики

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з трудового навчання (технологій)

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з основ здоров'я

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з фізичної культури

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з предмету "Захист України"

Критерії оцінювання учнів з ООП.

Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами