Структура методичної ради

Склад методичної ради

Солдатенко Т. І. – керівник ради.

Градобик В.В. – відповідальна за роботу міських опорних шкіл.

Баксічева І. С., Шамшуріна Є.С. – відповідальні  за вивчення і аналіз стану навчально-виховного процесу.

Кацалап С.М. – відповідальна за діагностування вчителів і учнів.

   Синяк Л.І. – відповідальна за роботу творчих груп.

Тишкевич І.М. – відповідальна за роботу з обдарованими дітьми.

Ровенчин К. В. – відповідальна за впровадження сучасних форм позакласної роботи.

Шафрай Т. І. – відповідальна за вивчення, узагальнення і впровадження ППД.

Войтенко П.В. – відповідальна за проведення методичних тижнів, наукових товариств.

Філоненко О.C. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту, завідувач навчальної, виробничої практики Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, відповідальна за творчу співпрацю з НДУ імені  Миколи Гоголя.

Крисько О.М.– соціальний педагог, відповідальна за роботу соціально-психологічних служб.

Завдання методичної ради

  1. Сприяти створенню умов для розвитку особистості вчителя та учня, їх творчої реалізації.
  2. Здійснювати контроль за реалізацією педколективом міських та шкільних освітньо-виховних програм за аналітично-діагнозтичною роботою творчої лабораторії вчителів та науково-практичною роботою МО.
  3. Надавати консультативну та методичну допомогу вчителям з питань науково-дослідної та інноваційної діяльності.
  4. Аналізувати основні тенденції та характерні особливості розвитку інноваційних процесів в освіті міста та на основі аналізу розробляти рекомендації щодо їх впровадження.
  5. Вивчати, узагальнювати й поширювати ідеї перспективного педагогічного досвіду, інноваційних педагогічних технологій. 

Напрямки роботи

Діагностичний – проведення діагностики з питань розвитку педмайстерності вчителів.

Консультативно-методичнийнадання консультативної допомоги учасникам навчально виховного процесу.

Інформаційнийстворення банку даних про вчителів, що здійснюють інноваційну діяльність.

Координаційнийкоординація діяльності методичних підрозділів.

Прогностичнийвизначення основних тенденцій розвитку інноваційних процесів вивчення і впровадження ППД.

Профілактичнийпопередження негативних тенденцій у розвитку педагогічного процесу.

Просвітницькийпідвищення культури проведення інноваційної діяльності, вивчення і впровадження ППД.