Вчительська професія - одна з небагатьох, яку можна назвати вічною. Ніхто і ніщо не може замінити вчителя - творчу особистість зі своїм неповторним учительським іміджем.

Найсучасніша техніка, комп'ютери чи система "Інтернет" - лише добрі його помічники.

З плином часу змінюється і статус учителя, його функціональні обов'язки та права і власне, навіть учительський образ. Незмінною ж залишається потреба в учителеві, бо без нього малоймовірним уявляється шлях до прогресу, нормального людського життя.

Досягнення висот педагогічної майстерності потребує максимальних особистих зусиль, енергії, природних нахилів і здібностей, величезної працездатності і, чи не найголовніше - безмежного бажання стати педагогом-майстром.

Мудрий, творчий педагог ніколи не зупиняється на досягнутому, не блукає у трьох соснах, не буксує на місці, а поривається вперед, як змушує саме життя.

Мудрість влади педагога залежить і від настирливої, обдарованої, сильної вольової натури, яка завжди вміє долати труднощі і бачить межу свого пошуку.

Л. Толстой писав "Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи та учнів, він - досконалий вчитель".

Якісний склад педагогічного колективу ННВК № 16 "Престиж"

Загальна кількість учителів гімназії       -     50

Нагороджено нагрудним знаком "Відмінник освіти України" -7;

Педагогічне звання "Учитель-методист" - 16;

Педагогічне звання "Старший учитель" - 15;

Спеціаліст вищої категорії - 35;

Спеціаліст І категорії - 8;

Спеціаліст ІІ категорії - 4;

Спеціаліст - 3.

Вихователі дошкільного підрозділу ННВК № 16 "Престиж"

Старший вихователь: Сокол Ольга Вікторівна

Стаж роботи: 5 років.

Проблемне питання: «Розвиток мовлення дошкільників засобами казки»

Педагогічне кредо: «Працюй так, щоб дітям біля тебе було комфортно і затишно».

Вихователь: Куценко Маргарита Сергіївна

Стаж роботи: 2 роки

Проблема, над якою працює: «Статеве виховання дітей 4-6 років в умовах закладу дошкільної освіти та сім’ї»

Педагогічне кредо: «Даруй себе дітям! Будь терплячим і будь готовим до зустрічі з ними!» 

Вихователь: Суярко Яна Миколаївна
Загальний стаж роботи 11 років
Стаж роботи в ДНЗ 4,5 років
Тема над якою працюю «Патріотичне виховання дітей дошкільного віку засобами народознавста»

Мій девіз «Навчай та виховуй так, щоб у кожному дитячому сердечку палав вогник доброти та бажання пізнання!»

Вихователь: Бастиль Наталія Юріївна

Тема: виховання екологічної культури у дітей дошкільного віку.

Стаж роботи: 4 роки (учитель у школі), спеціаліст.

 

Методичне об'єднання вчителів-словесників

Moukrnnvk16 from Viktoria Mikolaenko

Методичне об'єднання вчителів іноземних мов.

The mediocre teacher tells. The good teacher explains. The great teacher inspires.

    Посередній вчитель розповідає. Гарний вчитель пояснює. Великий вчитель   надихає.

Цей принцип є головним у роботі вчителів іноземних Ніжинської гімназії №16. 

Методичне об’єднання вчителів іноземних мов складається з  7 вчителів англійської мови, серед них 4 вчителі-методисти і 2 старших вчителя, 1 вчителя німецької мови,1  польської та 1 французької мови.

 Особливістю роботи викладачів іноземних мов сьогодні є пошук нових ідей та їх аналіз, вдале використання педагогічних інновацій, наполеглива робота над підвищенням педагогічної майстерності. Вчителі кафедри постійно діляться своїм досвідом викладання іноземних мов на засіданнях опорної школи, на відкритих уроках та підчас проведення позакласних виховних заходів. В гімназії стали традиційними засідання Євроклубу, дні Європейських мов, свята та літературні вечори.  

  •  Дяченко Лідія Іванівна - вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.
  • Муквич Валентина Іванівна - вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.
  • Синяк Лілія Іванівна - вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист (голова методичного об'єднання).
  • Шамшуріна Євгенія Степанівна - вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.
  • Шостак Тетяна Геннадіївна - вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, відмінник освіти України.
  • Кивенко Ірина Петрівна - вчитель німецької мови, спеціаліст вищої категорії.
  • Копенкіна Людмила Олександрівна - вчитель французької мови, викладач НДУ ім. М. В. Гоголя.

Методичне об'єднання вчителів початкової школи.

Ви хоч вірте, а хоч ні, мов у кольоровім сні.

Жили - не тужили, і дітей учили як писать, як рахувати, як задачу розв'язати.

Раптом чуємо наказ: скласти розповідь про нас.

Чи викликає інтерес в дітей навчальний наш процес? Чи ефективний в нас урок? Чи є в нім толк? Чи є в нім прок?

Чи "по-старинці" живемо? Чи в ногу з часом ідемо?

Почнемо ж розповідь нараз про нашу кафедру і нас.

Наша кафедра - фірма, адже перша недарма.

Прийде хто у п'ятий клас вже залежить лиш від нас.

І тому на ній багато вчителів, що трудяться завзято.

Загальний педагогичний стаж - 273 роки, середній вік - 48 років.

Чекати довго не примусимо, представити усіх нас мусимо.

Вона і сонце, і гроза, і креатив, і єгоза.

Нашої кафедри голова - Шафрай Тетяна Іванівна.

Енергійна, обов'язкова, мов струмок дзвенить її мова.

Досвідчена та завзята Марія Павлівна Хряпа.

У всьому поважає порядок, багато знає віршів і загадок, любий протокол написати зуміє - класовод Пилипенко Лілія.

Наче ніжна мама-квочка, біля дочок і синочків, вона творча й запальна - Петруша Лідія Володимирівна.

Урок у віршах написати, чи підручник презентувати 

За діло береться справно Кузьменко Лариса Іванівна.

В документах завжди лад, підмічає все підряд.

Як слабких дітей навчати у Губар Світлани Іванівни треба запитати.

Презентації, проекти, і наочність, і конспекти

Всього вдосталь має вона - Кузьменко Наталія Олександрівна.

Врівноважена і скромна, працьовита і невтомна, і просто жінка чарівна - Фролова Галина Петрівна.

В школу давно запросити пора кореспондентів журналу "Burda", прекрасною обкладинкою стане - вихователь Олійник Світлана.

Регулярно засідаємо, як учити, розвивати, один одного навчаємо.

За пресою слідкувати встигаємо, курси відвідувати не забуваємо.

Стежиною нових програм мандруємо, від новинок намагаємось не відставати, логічне мислення і особистість розвивати.

Рідну Україну вчимо любити, в мирі і злагоді з кожним жити;

Батька й матір шанувати, рідну гімназію не забувати.

Нехай учені чубляться, вирішувати, як краще учити.

А діти - дітьми залишаються, їм сьогодні і завтра жити.

Ми вибрали професію сонячну, де є можливість творити, - 

Світ перед дітьми відкрити, і їх - нетямущих, в великих людей перетворити!

Методичне об'єднання вчителів математики, фізики, інформатики.

Войтенко Поліна Владиславівна  (голова методичного об'єднання, вища категорія, "вчитель-методист") – вчитель, якому притаманні почуття громадянського обов’язку, особистої небайдужості й відповідальності за результати своєї праці. Постійна робота над підвищенням свого професійного рівня, душевна щедрість – основа  педагогічних надбань учителя. Працює творчо, ініціативно, забезпечує високу науковість, доступність викладання,  уміло акцентує увагу на головному, суттєвому, віддаючи перевагу проблемному, частково-пошуковому методам  навчання.                                            

Учитель володіє вмінням створювати «ситуацію успіху»,  вдало диференціюючи навчальний матеріал.  Мотивуючи  кожний  етап роботи учнів, активізуючи їх пізнавальну діяльність, прагне позбутися пасивного, формального сприйняття навчального матеріалу.  Так, нестандартні  авторські уроки «Математичні бар’єри» практично дають 100%  учнівську активність і результативність.

Войтенко П.В., вільно володіючи  комп’ютерною технікою, широко  використовує  в своїй роботі інформаційні технології:  при традиційній моделі навчання– використання  ПК для демонстрації,  контролю знань і тестуванні;  успішно реалізує разом зі своїми учнями проектну технологію навчання.

Ерудиція вчителя,  широке використання науково-популярної літератури, досконале знання історії науки та використання цікавих фактів, естетичне оснащення уроків, емоційність викладу формують атмосферу позитивного ставлення до навчання, що є основою для вивчення математики.

Овдієнко Т.В. (вища категорія, "вчитель-методист") має значний арсенал активних технологій навчання Працює над проблемою «Використання ІКТ у проблемному навчанні на уроках фізики».

 Має систему роботи, яка базується на знанні фактичного матеріалу та досконалому володінню методики викладання. Завдання уроків чітко визначені, випливають із програмових вимог щодо умінь, знань і навичок учнів, взаємопов’язана однією темою і проблемою уроку. Вчитель творчий, завжди в пошуках нових технологій навчання і формування інтелектуальних та загально-навчальних умінь учнів.  Свою педагогічну діяльність підпорядковує ідеї розвитку особистості на основі вивчення її індивідуальних можливостей і здібностей, інтересів і нахилів дитини і  активного впровадження їх в технологію уроку. Вчитель постійно друкується в фаховому журналу «Фізика в школах України», обмінюється досвідом в інтернеті «Учительський журнал», є керівником міського об’єднання вчителів фізики.

Миколаєнко В.В. (вища категорія, "старший вчитель")  працює над проблемою реалізації проектних технологій на уроках інформатики, реалізує різноманітні новітні методики, удосконалює вже існуючі.

Прагне бути не лише організатором і керівником навчально-виховного процесу, а й створює умови для самостійного оволодівання учнями знань, вмінь та навичок. Використовуючи нестандарні форми роботи дидактичні ігри, інформаційні брейн-ринги, семінари, практикуми   створює ситуацію, в якій дитини просто не може не вчитись.

Має друковані збірки з досвіду роботи, де презентовані методичні рекомендації вчителя, є лауреатом конкурсу «Панорама творчих уроків» видавництва «Шкільний світ».

Лауреат обласного конкурсу вчитель року, обласного конкурсу «Використання ІКТ в навчально-виховному процесі».

Давиденко О.М. (І категорія) працює творчо, реалізує різноманітні методики. Є гарним організатором не тільки навчально-виховного процесу, але й  процесу  самореалізації учнів. Працюючи з учнями,  намагається виявити справжні причини  їх  невдач в оволодінні предметом, визначити шляхи їх усунення. Загальна ерудиція, почуття гумору, багатий  лексичний арсенал дозволяють вчителю створити умови, за яких учні краще засвоюють матеріал, з нетерпінням чекають і відвідують  кожний урок. В творчому арсеналі має багатий роздатковий матеріал різного рівня складності, що мотивує   учнів, активізує їх пізнавальну діяльність.
Велика увага вчителя приділяється не тільки пошуку ідей і способу розв’язку, а й їх оптимізації  та раціоналізації., вихованню культури математичного мислення та записів. 

Кафедра естетичних дисциплін та трудового навчання.

Кафедра естетичних дисциплін та трудового навчання складається з 4-х вчителів: Лісогор Ніна Миколаївна, Крутько Максим Анатолійович, Риженко Лариса Вікторівна та Ровенчин Катерина Віталіївна.

Вчителі керуються нормативними документами, програмами, використовують сучасні досягнення науки, вдосконалюють методику наочних посібників у процесі навчання. Мета естетичного виховання – формування готовності людини до естетичної діяльності, як важливого компонента естетичної культури. Вчителі нашої кафедри ставлять перед собою такі завдання естетичного виховання:

1) виховання в особистості навичок творити красу в повсякденному житті;

2) формування уміння відрізняти прекрасне від потворного;

3) формування уміння жити за законами духовної краси.

Жодне свято чи захід, міський чи шкільний не проходить без участі нашої кафедри.

Ровенчин Катерина Віталіївна (голова методичного об'єднання) – викладає музику у 1-5, 7-х кл. та художню культуру у 9-11 кл. «Вчитель – методист», має вищу категорію, учасник міських та обласних конкурсів «Вчитель року – 2005» та «Вчитель року – 2009». Має учасників та призерів конкурсу МАН з художньої культури, переможців вокальних конкурсів. Різні концерти, заходи, свята, семінари, ранки, святкові лінійки завжди проходять з участю вчителя та її вихованців.

Лісогор Ніна Миколаївна викладає трудове навчання у 5-9 кл. Вчитель вищої категорії, учасник міського та обласного конкурсу «Вчитель року – 2010». Прекрасна кравчиня, вишивальниця, повар, майстер креативних сувенірних виробів з будь-якого матеріалу і всі ці вміння і знання передає своїм ученицям.

 

Методичне об'єднання вчителів природничих дисциплін та історії.

 

Тишкевич Ірина Миколаївна (голова методичного об'єднання) - вчитель географії та економіки.

Категорія, звання: вища категорія, звання "Старший вчитель".

Працює над проблемою "Суть диференційованого підходу до учнів у навчальному процесі з з географії, економіки. Рівнева організація навчальної діяльності учнів та складові технології диференційованого навчання"

Солдатенко Тамара Іванівна  – заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель біології.

Тамара Іванівна розпочала педагогічну кар’єру, отримавши направлення на роботу в м. Носівку, також працювала в ЗОШ № 2.

В Ніжинській гімназії № 16 Солдатенко Тамара Іванівна працює з 1990 року.

В 2000 році приймала участь у міському і стала переможцем обласного конкурсу «Вчитель року» в номінації «біологія».

 23 серпня 2000 року Тамару Іванівну було призначено на посаду заступника директора по навчально-методичній роботі.

Тамара Іванівна приймає активну участь в конкурсах, педагогічних ярмарках, її учні – переможці різноманітних конкурсів та олімпіад.

Категорія, звання: вища категорія, «вчитель-методист».

Бутко Світлана Миколаївна - вчитель біології та екології.

Категорія, звання: вища категорія, «вчитель-методист».

Працює над проблемою "Вивчення індивідуальних особливостей учнів під час вивчення біології"

Філанчук Світлана Валентинівна - вчитель хімії та основ здоров'я.

Категорія, звання: перша категорія.

Працює над проблемою "Різноманітні способи розв'язування розрахункових задач з хімії".

Геймал Тетяна Володимирівна - вчитель історії та правознавства.

Категорія, звання: вища категорія, «Старший вчитель».

Працює над проблемою "Формування предметної історичної та громадянської компетенції учнів".