2017-2018 навчальний рік

Вчитель Забіла Л. І., зарубіжна література (скачать)

Завдання з географії (скачать)

Основи здоров'я (скачать)

Завдання з біології (скачать). Вчитель Бутко С. М.

1-Б клас (вчитель Петруша Л. В.), скачать

2-Б клас (вчитель Пилипенко Л. Л.), скачать

3-Б клас (вчитель Фролова Г. П.), скачать

3-А клас (вчитель Кузьменко Н. О.), скачать

4-А, 4-Б класи (Кузьменко Л. І., Губар С. І.)

Математика ст. 106-112, № 645-687

Українська мова стор. 99-109, впр. 224-252

Літературне читання стор. 103-115, читати, переказ, вивчити вірш стор. 114

Природознавство повторити тему "Природа материків"

Завдання з фізики (скачать), вчитель Овдієнко Т. В.

Презентації для перегляду (9 клас) по темам:

1) Прямолінійний рівноприскорений рух

2) Прямолінійний рівномірний рух

Презентації для перегляду (7 клас) по темам:

1) Сила пружності

2) Сила тертя

3)Сили в механіці

 

Завдання з фізики (скачать), вчитель Баксічева І. С.

Завдання з біології (скачать), вчитель Солдатенко Т. І.

Завдання з математики (скачать)

Завдання з англійської мови (скачать)

Завдання з української мови та літератури

5 клас

Українська мова – опрацювати §33, вправи 262 (усно), 263, 264 (письмово); §34, вправи 267 (усно), 270,275 (письмово). Підготувати проект «Написання префіксів». Зробити фонетичний розбір слів: щастя, дзюрчить, юність, єднатися, возз’єднання.

Українська література – прочитати О.Олесь «Ярослав Мудрий» с. 172-175 (відповідати на запитання); казку «Микита Кожум’яка» с. 177-188, завдання с.181-183. Прочитати повість Зірки Мензатюк «Таємниця козацької шаблі» (інтернет-ресурс або бібліотека).

6 клас

Українська мова – опрацювати §36, вправи 304, 308, 309 (письмово). Підготувати проект «Іменник як частина мови».

Українська література – прочитати повість Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки».

7-А клас

Українська мова – повторити §26-30, виконати вправи: 343, 356, 357 (письмово). Підготувати проект «Прислівник як частина мови».

Українська література – прочитати вірші Ліни Костенко (с. 172-177), вивчити один із них напам’ять (на вибір).

7-Б клас

Українська мова – опрацювати теми: «Літери и та і в кінці прислівників», «Літери –н- та –нн- у прислівниках», Не і ні з прислівниками»; виконати вправи: 422, 424, 426, 433, 440, 442, 445 (письмово).

Українська література – прочитати оповідання О.Стороженко «Скарб», відповідати на запитання.

8 клас

Українська мова – повторити §28-31, виконати вправи: 314, 319, 331 (письмово). Підготувати проект «Звертання. Розділові знаки при звертанні».

Українська література – прочитати повість М.Коцюбинського «Дорогою ціною». Виписати цитати до характеристики образів Остапа та Соломії.

9-А клас

Українська мова – опрацювати §24-25, виконати вправи: 284,291,292,301 (письмово).

Українська література – прочитати повість М.Гоголя «Тарас Бульба»; с.191 завдання 1-3 письмово, 4-10 усно, д/з №2 (за бажанням). Підготувати усну порівняльну характеристику Остапа та Андрія. Виписати цитати до характеристики образу Тараса Бульби.

9-Б клас

Українська мова – опрацювати §22, виконати вправи: 253, 256, 260, 264 (письмово), виконати тестові завдання на сторінці 129-131.

Українська література – прочитати повість М.Гоголя «Тарас Бульба»; с.191 завдання 1-3 письмово, 4-10 усно, д/з №2 (за бажанням).

10 клас

Українська мова – опрацювати §45, виконати вправи: 553,554 (усно), 564 (письмово); §46, вправи: 574,576 (письмово); §47, вправа 592 (письмово); §48, вправа 604 (письмово); §49, вправа 611 (письмово);

Українська література – прочитати новели О.Кобилянської «Людина», «Царівна», повість «У неділю рано зілля копала», виконати завдання с.252. Прочитати повість О.Кобилянської «Земля». Написати порівняльну характеристику братів Михайла та Сави. Дібрати цитати до характеристики жіночих образів.

9-Б геометрія (вчитель Богдановська Л. І.)

Опрацювати §2п.6 (с.51-55). Виписати формули знаходження радіусів вписаного і описаного кіл правильного n-кутника. Розв’язати задачі №6.4, 6.6, 6.9, 6.11; №6.12, 6.13.

Геймал Т. В. (історія)

5-Б кл. Історичні пам"ятки. повт. п. 14-20, поняття, скласти паспорт пам"ятки.

6-А,Б кл. Античні олімпійські ігри . підготувати повідомлення для практичного заняття.
                Александр Македонський. проч. п. 37-38, запит., поняття, дати, робота з картою ст. 187.
                 Елліністичні держави. проч. п. 39, поняття, запит.
8-А,Б кл.  Історія України.
           Національно-визвольна війна . Події 1650- 1653 рр. Події 1654- 1657 рр. проч. п. 19- 21, запит., продовжувати заповнення хронологічної таблиці.
           Всесвітня історія.
           Тридцятилітня війна. проч. п. 17, запит., карта ст. 131, завд. 12 стор. 136 письм. ( таблиця).
10 кл. Історія України.
          Розпад Австро-Угорської імперії і західноукраїнські землі. ЗУНР. 
Є. Петрушевич. Злука УНР і ЗУНР та її історичне значення. проч. 
Підр. Реєнт, Малій п. 21, довідка про Є.Петрушевича, Д.Вітовського., запит. ст. 180, повт. п. 19-20.
Підр. Турченко проч. п. 28, 29, запит., скласти тези.
          Всесвітня історія.
Становлення Другої Речі Посполитої та Чехословаччини. Ю. Пілсудський, Т. Масарик. проч. п. 20, запит., робота з картою.
           Правознавство
Особливості організації державної влади та місцевого самоврядування в Україні. 
Повт. п. 14- 16, матеріал уроків, повідомлення про правоохоронні органи та місцеве самоврядування.

Зарубіжна література ( вчитель Ільченко В. П.)

5 клас

1. Елеанор Портер «Полліанна» -с.191-203 – прочитати.

2. С.198 – відповідати на запитання, виконати творче завдання.

3. С.203 – робота з текстом р.5, творче завдання (усно).

6 клас

1. Джек Лондон «Жага до життя» с.116 – 128 - прочитати.

2. Виписати з тексту описи природи та визначити їх роль у тексті.

8 клас

1.Вільям Шекспір «Ромео і Джульєтта» - прочитати трагедію.

2.Відповідати на запитання с.197-198, 208-209.

3.Знати поняття з теорії літератури: трагедія, символ, асоціація, гуманізм.

10 клас

1. Поезія. Загальна характеристика провідних шляхів розвитку поезії середини – другої половини 19 століття. С. 142-147 – прочитати.

2. С.147-148 – відповідати на запитання, виконати мультимедійний проект (за вибором).

3.Микола Некрасов. Віхи життя – віхи творчості – с. 150 – 158.

4. Виконати завдання для самоконтролю с.159.

5. Вивчити напам’ять поезію М. Некрасова «На смерть Шевченка»

6.Виконати мультимедійний проект «Петербург Некрасова» або « М.Некрасов – журналіст» - за бажанням.