Формувальне оцінювання
Критерії оцінювання навчальних предметів.
1-4 класи
Оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу (НУШ)
Оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу (НУШ)
Оцінювання навчальних досягнень учнів 3-4 класів (НУШ) (методичні рекомендації)
Оцінювання навчальних досягнень учнів 3-4 класів (НУШ) (додаток 1)
Оцінювання навчальних досягнень учнів 3-4 класів (НУШ) (свідоцтво досягнень)
Оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класу
5-11 класи
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з іноземних мов
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів із зарубіжної літератури
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з історії та основ правознавства
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з мистецтва
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з математики
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з біології
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії
Критерії оцінювання лабораторних робіт з фізики або фізичного практикуму
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з інформатики
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з трудового навчання (технологій)
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з основ здоров'я
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів з фізичної культури
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з предмету "Захист України"
Критерії оцінювання учнів з ООП.
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами